2011. szeptember 29., csütörtök

Eredeti EPERKÉS Meleg Szabadidő Szett 116 122 - Jelenlegi ára: 1 Ft


 
RENGETEG HASONLÓ MÉRETŰ 110 116 122 ÁLOMSZÉP MÁRKÁS ŐSZI-TÉLI KISLÁNY RUHÁKAT TÖLTÖTTEM, NÉZZ KÖRÜL HA VAN EGY KIS IDŐD!
Finom vastagabb pamut anyagú tündéri csajos melegitő szett!!!
Eredet Strawberry shortcake, Eperkés szabadidő
Manónak vettem egy hónapja, de sajnos a nacija kicsi, rövid lett : ((
a naci új, egyszer sem viselt, a kardigán talán 2x..
beleirt mérete 128... de légyszi nézzétek a lemért adatokat, mert SZERINTEM KISEBB!!
mértem:
hossza: 67-68cm
bszárhossz: 48cm
dereka(gumis): 25.... 32. 5cm
Kardigán hossza válltól: 48cm
mellszél: 36cm
ujja hossza kapucnitól: 52cm
FONTOS!!!
Csakis ajánlva postázok!
Simán még saját felelősségre sem és a személyes
találkozóra nincs lehetőség nálam!
EGY HÉTEN CSAK EGYSZER TUDOK ELJUTNI A POSTÁRA,
EZ LEHET HÉT ELEJE VAGY HÉT VÉGE FELE IS!
Kérlek csak akkor licitálj, ha ezt elfogadod!
Köszönöm a Megértést!
HA VAN EGY KIS IDŐD NÉZZ MOST KÖRÜL NÁLAM, RENGETEG
KISLÁNY ÉS NŐI RUCIKAT TÖLTÖTTEM, KRÉM MINŐSÉGBEN!!!!
SZÉP NAPOT!
dettoka
 
 
 
 
 
 



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-06 21:58
. Eredeti EPERKÉS Meleg Szabadidő Szett 116 122 - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos